Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

10.10.2012

Son Kaçamak-3.GÜN


Bu gül birşeyin anısı olacak ama neydi unuttum
Kimbilir belki de sabah sabah yeniden açan umudum C.Y.



Sabah saatleri,ağaçkakan ve bülbül sesleri:)))



Kaçak Mandalina ağacı var sitede..hmmmmm,koordinatları alınmıştır.

Çok sevgili site bekçimiz Metin bey,malesef aldığı talimatlar gereği o güzelim sonbahar yapraklarını her sabah toplayıp çöpe atmak zorunda:(

Karşıdan gelen tv sesi olmasa bu kahvaltı da pek hoş olacak ama nedense insanlar şehrin tüm olanaklarını buraya taşımaya hevesli.....

Ağaçta tek bir nar...aslında heryer nar dolu ama bu biraz gecikmiş:)

Sezon sonu pek kestirmelere dalamıyorum ana yol bile tenha!

Doğadan sofraya düşen dallar......

Bu hınzır ev sahilde yolumu kesen tek yapı,plajın öte yanına geçmek için teee arkadan 200 metre dolanmak gerekiyor...

Çam , sade kozalak olmuş:)))))))

Denize girmenin yasak olduğu bölge.Kimsenin dinlediği yok!Girdap olduğundan dikkatli olmak gerek,ben de ileriden balık tutuyorum zaten,olta takıldığında dizboyu suya giriyorum ama ahtapot da var..ıyk!!


Monet'nin tablolarından fırlamış gibi bir çift:))))))))


İsterdiniz böyle bir ev,kapıda araba,özel bahçe...öyle mi?Ah! sizin olsun...

Buna da bir isim koymak gerek artık,kişilik kazansın garip..

Resif ver balıklarını bakalım!

Oltayı saldık,biraz kitap okumalı...

Oy şu Karadenizliyi anlamak mümkün değil....

Beklemek...düşünmek.....Evet,tüm genç insanlar: Mutlaka ailenizden ayrılın zamanında ve başka bir şehirde yaşamınızı kurun................

Bir ara denize girip alıverdim,pek şirin...

Ciddi iş,böyle sıkı sıkı yapışacaksın:))))

Heyyyyy! Bugün 1 sarpa,1 kefal yavru..:))))

Dönüşte nere yasak,ben orda...yep yep yep

Çok büyük yazlıklar ne işe yarar????

Yuh!Parmaklık yetmemiş,branda ve çalı ile de kapatmışlar!!!

Akşam karanlığı çöktü bile,yarın büyük gün?????(6 Ekim...)

Gece flaşlara nasıl da yakalanıyorlar:)
Foto:rhr

Hiç yorum yok :