Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

9.06.2012

Ozgrkdn Şirince'de

Ozgrkdn sabah 08:00 de bir kova içinde çamaşırlarını yıkadı astı ve hemen Selçuk yoluna düştü.Acele konsantre bir tatil yapmayı kafasına koydu ya,artık kimse tutamaz onu!!
Her sabah olduğu gibi kapıda yatan bodyguardı sevimli Bobi uyuyordu.

Foto:rhr
Selçuk her zamanki hoşluğu ile karşımızda yine...
Atatürkçü Düşünce Derneği parkı ilk durak...
Müze daha önceki yıllarda gezdiğim bir durak,kapısından içerideki güllere bakmak yeterli....
Sırada hep önünden otobüsle geçtiğim Kuğulu Park var...
Her gittiğim parkta çay içermiş gibi yapmak zorundayım:))Öyle bedava oturulmaz.Rejim programım devam ettiği için öğlen çöpşiş  listede,o yüzden aburcubur yok!!
Kuğu yok,ördekle idare edin......
Bugüne kadar gördüğüm en güzel pazar..Selçuk pazarı...Hiç bu kadar taze ve güzel sebze meyve görmemiştim.Krşyk.daki kapalı pazar çok berbat bir yer ayrıca herşey çok tatsız,kokusuz ve şekilsiz..Burada dayanamadım,mis kokulu çilek,tatlı karadut,şekerpare kayısı,bal gibi kiraz,salatalık aldım;hem de daha gezeceğim çok yer varken...
Gerçekten özgür olduğum gün ben Selçuk'a yerleşiyorum,kesinlikle:))
Kabaklar bile çiçekli:))
Pazarda yok yok....
Ver elini Şirince..Kızım 19 yaşındayken birlikte gitmiştik,arkadaşlarıyla gittiği bu güzel beldeyi benimle de gezmek istedi,ama o kadar çulsuz bir dönemimizdi ki fotoğraf makinamıza film koyacak paramız yoktu,görüntüleyememiştik.Şimdi yalnız geziyorum; Brad'i kovdum:))
Hemen çocuklara bir şişe şarap alındı:))
Çok güzel bir köy.....
Ağaç dalından....
Sardunaki...
Yıkılmış bir ev.....
El işleri...
En güzeli: Ihlamur çiçeklerinin mis kokusuyla minibüs bekleme yeri.....
Şimdi de cehennem güneş altında 300 m yol yürüyüp Yandım Çavuş'a gidiyorum:))İlle de çöp şiş:))
Ama büyük bir hayal kırıklığı,10 yıl önce tadı damağımızda kalan kuzu eti çöp şişten eser yok...Şimdi heryerde saçma tanesi gibi kayış dana etinden yapılıyormuş.Heryere sordum hepsi aynı yanıtı verdi:Kuzu pahalıymış..Turizm simgesi çöpşiş olan Selçuk bundan kolaylıkla vazgeçmiş.O yüzden heryer boş.......Tek kelimeyle yediğim en berbat yemekti..Yerlisiyle biraz konuştum;çoğu bunu kuzu eti biliyor:)))
Geri dönüş daha da yorucu oldu,bugün anormal bir sıcak var.
Araba duşlarına dalsam mı????
Minibüsün içi klimalar çalıştığı halde 33 derece!!Ama ege çok güzel:))Yolboyu cennet!!
Saat 15:00 eve acele döndüm,denizi kaçırmamak lazım:)
Ama önce mis meyveler mideye inmeli:))
Hemen AT'ıma atladım,doğru sahile...
Sevimli bir yıkanan köpüş; adı Paşa,tanıştık..Bisürü cadı kadın "çek şunu,götür"diye bağırdı.Oysa şaşkın,bakındı durdu yazık!!
Deniz çok nefisti..200 kulaç atıldı hemen.Bu arada 10 kg verme programım tamamlandı ama etrafta tartı göremiyorum.Eminim bu kadar yorgunluğa hedefime ulaşmışımdır,dönünce tartılacağım..
Deniz,
Kum
Ve Ben...

Hiç yorum yok :