Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

10.10.2012

Son Kaçamak-4.GÜN-Birthday

Yaşasınnn!!! 52 bitti,yaşlanıyorum:))))))))
Bugün (eğer ki kaldırmadılarsa) İstanbul'da 101 pare top atışıyla kutlanacak:))
Dayım ben doğduğumda "kızımız oldu" diyerek kalkıp oynamış.Ailede hep erkek torun olduğundan pek sevinmişler..Uzun yıllar da abim ve erkek kuzenlerim beni aralarına alıp gezdirip şımarttılar hep,he he:))
Madem doğum günüm ; hayırlı bi iş yapayım dedim:)
Sabah erkenden irmik helvası ve muffin kek yaptım...Kalan az sayıdaki komşulara dağıttım ama sağdan soldan gelen insanlar da tadımlık alıp pek beğendiklerini de söyleyince ertesi gün de helva sözü verdim:))
Foto:rhr

Sabah güzel sakin bir kahvaltı,sonra ilk durak Davutlar:) 

İşler halledildi,direk Ada............

İşte yaz boyu kalabalıktan oturamadığım en güzel köşe...Bu cafe yıllardır uğrak yerimiz oldu.İşte bir anı:1986 yılı,aynı cafedeyiz,ağabeyim ve ben:)))))))))
Burada otururken 35 yıllık Arkidişim Patoşum aradı,doğum günümü kutladı; işte Patoş sana anlattığım yer:))





Şimdi ara sokaklarda gezmenin tam zamanı,yaz sıcaklarında yapamadık bunu:))




Kapı....
Foto:rhr 



Yine İlkokul'a döndü tabelalar...ne acı................
Bu okul tam da deniz kıyısında,yeri çook değerli.....


Çarıklar:)


Bu hippi ana-kız çok hoş......

Reklamın iyisi:))))

Akşam olmak üzere ..sofra hazırlamalı..mangal partisi..he he ..tek kişilik

Gül komşu siteden çalıntı,kimsecikler yok ama mis kokulu güller dolu dolu:))




Bu gece de herkes gezmekte,bahçeler boş ve zifiri karanlık...

Ne dinliyorum acaba?Sevgili damadımın doldurduğu mp3 kulaklarımda:)))

Sevgili komşum J.Pierre ve Bertha doğum günü hediyesi Happy B.şarkısı söyleyip özel çikolatalar getirdi:)

Veee dayanamayıp kokuya gelen misafirler:))
Özel istek üzerine (Banucum) yan tarafta görülen mangal zımbırtısına dikkat çekiyoruz:)))
Dekupaj ve kenarı kurdela,püsküllü.......

Bir gün önceden topladığım deniz kestaneleri,klorlu suda:)))))

Geçen yıllardaki Mr. & Mrs. Krak 'a benzemese de yine bir kurbağa arkadaşım var.
Eveeeeet,tek kişilik doğum günü partisi böyle bitti,seneye.............

1 yorum :

Nilgün Komar dedi ki...

mutlu yıllarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr