Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

9.10.2012

Son Kaçamak- 2.GÜN

                                                 Kimse var mı???


Meraba?????

Herkes nerde??

Ah ! Burda mısın? şey.....ben acıktım da....


Gözlerim kör olabilir ama iyi koku alırım.......yemek nerde??

Bi durun da..iki lokma yeseydim?!

Ben de açım...?

Hoop!  N'oluyo orda??

Masada bişiler var mıdır,zıplasam mı??

Aklından bile geçirme....

Bugün balık avındayız,kimsecikler yok,harika!


        Diyelim için çekti bir sabah vakti 
        Erkenceden denize gireyim dedin 
        Kulaç attıkça sen 
        Patiska çarşaflar gibi yırtılıyor su ortadan 
        Ege denizi bu, efendi deniz 
        Seslenmiyor 
        Derken bi de dibe dalayım diyorsun 
        İçine doğdu belki de 
        İşte çil çil koşuşan balıklar 
        Lapinalar gümüşler var ya 
        Eylim eylim salınan yosunlar 
        Onların arasında bulacaksın beni ..C.Y. 



Şöyle yerleşelim bakalım,sıcak kahvemiz de var :)))))


Resifte dolaşan bir çift ilginç görüntüler oluşturuyor:) 


Off,adam kadını terketti, sonsuza dek!! 

Sağdaki Yalçın Bey,beyaz çorapları,ayakkabılarıyla,tertemiz tişörtüyle balık avına gelip de aynen dönen var mıdır acaba?Dayanamayıp sordum,nasıl böyle temiz kalabildiğini.."ben sizin gibi denize girmiyorum hanımefendi"demez mi:) E ben de olta takılınca mecbur giriyorum,akşama kadar balık kokan leş gibi haller..Olsun,doğada böylesi kirlenmek çoook hoşuma gidiyor:)))
Ortadaki Recep Bey,iyi bir adamcağız,oltam kopunca yenisini veriyor,ben denize girince oltamı çekiyor..Soldaki Hasan abimiz ve göbeği...Bazı gün 8 erkek bir ben oluyoruz,ilk zamanlar pek önemsemediler beni ama balık tutmaya başlayınca ciddiye alıp balık muhabbetlerine ortak ettiler:)

Bugün balık tutamadım,daha doğrusu bir Lidaki tuttum ama oltadan çıkaramadan düşürdüm:))) Hasan abi de minicik sarpalar tuttu,onları da kedilere götüreceğim, bugün kesat........ 

Birkaç deniz minaresi çıkardım, kenarda bırakınca içindeki organizma kabuğunu sürükleyip  kendini denize atıyor..!!!
Foto:rhr

Hiç yorum yok :