Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

8.10.2012

Son Kaçamak -1.GÜN

Adadan ayrılan çocuklarım henüz uçağa binmeden İzmir'den yola çıktım.Onlar havadayken eve ulaşmıştım bile.Balkondaki masada bulduğum minicik çiçek buketi beni çoook duygulandırdı...
Foto:rhr
Tatlı kızım henüz 4 yaşındaydı ve  minik Unutma Beni çiçekleri,küçücük otlar toplar bana getirirdi,ben de onları bir çay bardağına koyar,yazlık evin pencere içine yerleştirirdim.O günleri anımsatırcasına yine o minik parmaklarıyla böyle bir buket yapmış bebeğim:)))

O gece yerleştikten sonra ertesi gün bir Ada gezisi ve alışveriş vardı sırada:


Oldukça tenha,yaz kalabalığı yok ve turistler de sitelerde olduğu gibi yaşlılardan oluşuyor çoğunlukla.


Foto:rhr 

Her adımda ya bir bitki ya da bir hayvan dostumuz yakalanıyor objektifime...


Çinili çeşmede elimizi yıkamadan geçemeyiz,değil mi:)) 

Buzzzz gibi..... 
Adanın sembolleri güvercinler....... 
Ah Şile Bezleri................... 
Her sezon finalini Kalamar yiyerek yaparım,her zamanki yerde..


Halı dokumadan Adadan ayrılmak olmaz:)))))) 
Akşam üzeri ver elini plajjjjjjjjjjjjjj!!!
Veee Ekim Denizi.............. 
At'ım kıyıda ben denizde........
Sonbahar denize düşmüş,denizin haberi yok!

Foto:rhr



Berrak sular ve dünyanın en temiz havası........ 
Yollar bomboş....

At'ım ve ben ÖZGÜR'üz!!!!!!!!!!!!!!

Günbatımına yetişmek gerek:)))))



Foto:rhr 


Bahçede Bira keyfi:)))))))Yep yep yep!!!!!!!

Parlak ışıklara çözüm???

Bak sen !!!!Gece vakti yavaşça sokuluyoruz:)))))
Foto:rhr

Hiç yorum yok :