Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

20.06.2012

Ozgrkdn Balıkçı

Bugün sitemizin balıkçısı Hasan abinin önerisi ile makaralı bir olta aldım.Bana öğretmesi için akşam bisikletle ve de Efe'yle (ismi aslında Efe'ymiş,zavallıya 2 aydır Bobi diyordum:))eski iskele denilen yere gittim,oradaydı.Çok yardımcı oldu ,olta nasıl atılır,sarılır,tutulur,ekmek nasıl takılır,ne zaman çekilir,hepsini gösterdi.Üçüncü atışımda bir kefal yavrusu tuttum....yep yep yep:))))))))



Bu kadar acınası bişi olur,çok heyecanla geldim,hemen bir kayıt yapayım dedim...ve blog resim kaydetmiyor:(((

Foto:rhr

Foto:rhr
İşte Hasan Abi,98 numaradan:))))

Neyse ben yazmaya devam edeyim; gün içinde birçok güzel yerden geçtik,Efe ve ben...

Çok güzel çiçekler gördük.....



Meyve ağaçları gördük...

Zeytinler büyümeye durmuş.....

Efe arkadaşı ile oynadı...

Sonra birlikte su içtiler....

Kediler gördük ağaçta,geçen seneki Milo balkondan düşüp ölmüş; yerine kardeşi Shila geldi:)


Horozları kovaladık....

Neyse html olarak resim yükleyebildim:))
Sonuçta güzel ve heyecanlı bir gündü:)))))))
Not:Resimler zaman zaman görünmez ise sayfayı yeniden yükleyin...

Not: Yukarıdaki yaşlı amcanın olduğu ağaçtaki kedi fotoğrafını çektikten bir gün sonra o amca öldü malesef:((

Hiç yorum yok :