Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

19.06.2012

Ozgrkdn Dostlar

Ah Nedret hnm ah,aynı şifre kırıcılar beni de buldu,dün bugün bir kriz yaşandı,şifre değiştirdim:))
Ne isterler bilmem ki biz kendi halinde hanımlardan!!
Alıntı
Bir hafta deyim yerindeyse evden çıkamadı site halkı.Çoook sıcaktı ancak gece imbatla uyuyabildim,yine şanslıyım,denize bakan yönde evimiz.Bobi tüm gün uyudu.....

Kipa'dan aldığımız kalıntı dönerler midesinde:))))))))
Sıcaaaak!!!!!!!!!
Akşam 19'dan önce çıkamadığım için Bobi sahile gitmek için sabırsız:))
Hadi Sahile Gidelim.............
Hadi yürüsene???!!!!
Foto:rhr
Sitemizde misafir olan Sude adında çoook tatlı kızımız bugün gitti.Kendisiyle bir hafta çok hoş bir dostluğumuz oldu.7 yaşında ,çok kibar ve harika ip atlıyor..
Fırıldak sopasına kağıt bulamadım,dedim ya Banu hepimiz için fırıldağı yaptı,ben artık eve dönünce...
Makara da servis tabağı olacaktı ama malzemesizlikten o da kaldı........
Akşam biraz serinledik minik ıslak bahçemizde,Alvin'le ben:))))
Foto:rhr

Hiç yorum yok :