Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

22.06.2012

Ozgrkdn Veda

Tatilimin son günü artık çünkü beklediğim karyolalar ve şifoniyer geldi.Bir hafta fazladan kaldığım Ada'ya veda zamanı geldi çattı.Artık çocuklarımın izin zamanı bi uğrar hazırlarım odalarını,şimdiden ağır taşımasınlar diye içeceklerini ve bozulmayacak tüm gıdalarını aldım,yerleştirdim.Temizlik kozmetik malzemeleri de tamam,artık gelirken yemek malzemesi alıp uçacağım buraya.
Sabahtan komşum lavanta toplayıp masaya bırakmış:)))

Mobilyacıları içeri sokmadı Efe,güçlükle razı ettim:)))))))))))))
Nasıl da havlıyor?!Cihan ve Hasan Beyler de nasiplerini aldılar:)))))
Evime erkek sokmuyor:))))))))))))))
Arda can çocuk Kayra'nın kardeşi,her ikisi de kocaman yürekli iyi çocuklar,çok seviyoruz onları.
Kedi Shila ile oynamak çok zevkli,öyle yumuşak tüyleri var ki!!!!!
Gezintilerimizde her yere burnumuzu sokuyoruz,meraklıyız.
Poz vermede üstümüze yok:)))Ortancalar harika........
Denize giderken karnımızı doyurduk.Ben gittikten sonra Selma hnm.yine beslemeye devam edecek,ama yönetim istemiyor,en başta o huysuz kadın!!!Kim olduğunu sormayın:))Her yerde bi tane vardır onlardan..
Denizde mısır yedik,gerçek süt taze mısır,mmmmmmm!!!!
Yine güzelliklerden yol aldık......
Birlikte dondurma yedik:))))))
Gideceğimi anladı sanki................
Şimdi ona tasma almaya gidiyorum,belediyeye yem olmasın.......

Hiç yorum yok :