Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

1.12.2013

Piknik

Kıyı Emniyetinin yeni dönem sınavı için hazırlanan Afet Kadın arkadaşlarıma ve önceki dönem benimle bir ehliyetlerini almış son dönem eğitmenlik yapan Trac üyesi arkadaşlarıma destek amaçlı bir piknik düzenledik ve bunu sınav günü Buca Eğitim Fak.Kampüsünde gerçekleştirmeye karar verdik.
Oldukça sıcak güzel bir günde 3 Kasım'da gül bahçesinde bir kameriyede,üstelik bir pazar gününün ıssızlığında harika saatler geçirdik))

Sınav saatinde,bir önceki gün eğitmen olarak Konseyce teşekkür belgelerini sunmak için Konsey binamızda yeni kursiyerlerimizle birlikte ağırladığımız arkadaşlarımızla sohbete koyulduk....

Konsey
yeni dönem eğitmenlerimiz...

sevgili Celal Şakrak,
geçen dönemin 100 puan alan tek adamı !!

sevgili Ece Tuçtüre,
bizim tatlı cadı Afet Kadınımız,Balçova Mag üyesi

sevgili Müge Güngören,
en genç Afet Kadınımız

Aynı gün Deneme sınavından çıkan arkadaşlarımızla Trac Derneğinin de bir standla katıldığı Autoshow Fuarına giderek ekibi ziyaret ettik..

Dışarıya çıkacak arkadaşlarımızı heyecanla beklemeye başladık,,az sonra birer birer çıkanlar en yaşlı Trac üyelerimiz iki Tahsin beyle ve Trac ekibiyle sınav hakkında derin bir sohbete girdiler)))

Sınav sonuçları harika,,geçen dönem 80 olan ortalama bu dönem 90 oldu bile,Trac ekibi ve Telsiz Eğitimini düzenleyen Afet Kadın Çalışma Grubu olarak gurur duyduk.

Önemli Not: Her sene en az iki kez yapılan Amatör Telsiz Ehliyet Sınavına,Kent Konsey Afet Kadın Çalışma Grubunca verilen ücretsiz kursta eğitim alarak katılabilirsiniz....
Serkan Kocaoğlu,
ergin izcimiz ,o da bu sene son kez katıldığı yaz kampında tanıştığı telsiz istasyonuyla ehliyet almaya karar verdi ve başardı)))
bir de haylaz olmasa !!!!

İzdos Hemşiremiz,Afet Kadınımız Nalan Taş
telsiz ehliyetini de alarak sağlık ekibine katkıda bulundu...
Herkes kendince donanımını artırarak Arama Kurtarma Ekibini güçlendirme çabasında ,,ki Gönüllülüğün esaslarından biri.....

Canan Devrim,,
en baştaki 'yapamam' edalarını unutmuş görünüyor,90 puanı kaptı bile))

Aksoylu ailesi her zaman olduğu gibi yanımızda..

sn.Şakıyan(böyle dememe kızıyor ama))
harika motoruna binmemize kızmadı !!

Buca Eğitim Fak.Kampüsü eski güzel binaları,yıllanmış ağaçlarıyla,bahçeleriyle insanı yeniden öğrenciliğe davet eder güzellikte...

Gül bahçesi çok sessiz ve egece 'limonata' gibi bir hava var..

Filiz'in minik Elif'i şimdiden işaret dili öğreniyor ama 12'sine değince Telsizci,18'ine gelince Afet yapma niyetimizi anladığından mı nedir temkinli davranıyor bize)))

ayağımız uf oldu.....

ip atladık..

'trac hatırası'  yaptık,acele ettik,olmadı)))))

tavus kuşları bize bir gösteri yapar mı diye umduk......
.............................................................
Kampüsü terkederken dönüp baktığımda ertesi gün burayı kahkahalarıyla dolduracak gençleri düşündüm,
Ey gençliğin yaşanmamış güneşli günleri
bir kalpten ötekine yapılan yolculuk!
dizeleri aklıma geldi oya uysal'ın.....