Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

23.02.2013

Fuarda Bisiklet

8 Mart Dünya Kadınlar Günü için İzmir Kadın Kuruluşları Birliği ve İzmir Bisiklet Derneği işbirliği ile Konak Belediyesinin katkısıyla 7 Mart perşembe günü gerçekleştirilecek Gündoğdu-Cumhuriyet Meydanı Bisiklet Turu için bugün Fuar Lozan kapısında bütün kızlar toplandık :))
Bisikletli eğitmenlerimiz de geldiler ve binmesini bilmeyen arkadaşlarımıza yardımcı oldular,,dersler devam edecek...





Foto:rhr

İKKB

Özden süslüşengezer...









Aysel hnm....

Meziyet hnm.
                                                     İLK BİNİŞİ....


zor anlar....


Eğitmenimiz...





Hürriyet muhabiri Mustafa(Hüseyin) bey...ve Ali Özdemir

Emel hnm....Latife hnm.
Dersler 7 Mart'a kadar devam edecek:)))

4 yorum :

Adsız dedi ki...

merhaba, harikasınız Türk kadınını çok güzel temsil ediyorsunuz, sizinle hemşehriyiz ama ben etkinliklerden habersizim siz nasıl bilgileniyorsunuz? belki ben de aranıza katılırım:) Berrin,

ozgrkdn dedi ki...

Berrin hanım,sadece Facebook'tan haberim oluyor,,hem Etkinlik bildirimi sayfama geliyor,hem de bazı derneklere,kuruluşlara kayıtlı arkadaşlarımın davetleri oluyor.Siz de bağlantılarınızı kurmalısınız,,ayrıca şehrinizle ilgili blog,site gibi güncel haber alacağınız internet sayfalarını "beğen" tıklarsanız,ya da abone olursanız faydası olur ,,sevgiler:))

tülin dedi ki...

Ben de bilmiyorum bisiklet sürmeyi :(

venüsün kalbi dedi ki...

gönülden tebrikler enerjinize hayran kaldım. sizlerin varlığıyla kendimi daha güçlü hissediyorum:))