Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

12.01.2013

İlkay'ın Gezgin Halleri

Hepimizin  kızı İlkay;  Güney Yarımküredeki gezisine eşiyle devam ederken bize de o güzel yazılarını okumak,iç geçirmek kalıyor.Fotoğraflarının büyüsüne kapılmamak elde değil.
Şu anda penguenlerle gününü gün ediyor,duygularını nasıl dile getirmiş,bir izleyelim...


"Ve günün beklenen anı geldi çattı ! Saat:17:00 de,dün ayarladığımız gemiye atladık.Rotamız : Isla Magdelana,bekleyin beni penguenler ! 2 saat süren yol sonrasında adaya ulaştık.Ada neredeyse silme penguen doluydu ! Arada martılar da vardı ama benim gözüm onları görmedi bile.Hani derler ya 'bir şeyi kırk kere söylersen olur'diye,çok doğru ! Geçen seneki doğum günümden beri '30 yaşımı penguenlerle kutlayacağım' dedim,dedim,dedim ve oldu :)) Gerçi sarılıp kucaklamayı da planlıyordum ama gemide yapılan uyarı anonsunda dokunmanın yasak olduğunu söylediklerinde biraz bozuldum haliyle...Neyse canım o kadar da olsun."
"Badi badi yürüyüşleriyle insanlardan korkmamaları süperdi.Çekingenlik bir yana biri dizimi ısırdı....."

İlkay ; yeni maceralarında yine senin gözlerinle bakıp, yüreğinin sesini dinleyeceğiz,yolun açık olsun.......

Hiç yorum yok :