Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

9.09.2012

OZGRKDN METRO-SÜVARİ

Bugün 9 Eylül,İzmir'in bağımsızlık günü..
İstanbul'un bağımsızlık gününde doğmuşum,anneannem ve dedem ise İzmir'in bağımsızlık gününde evlenmişler..
Foto:rhr

Neden Metro-Süvari????İzmir'in işgaline son verilmesinde büyük rol oynayan süvari birlikleri,şehre tepelerden,ovalardan akın etmişler.Ben bugün İzmir'e destek için metroya binip yola düştüm.Sağolsun İzmir de bayram seyran beklemez hep yanımızda yer alır..
Sabahtan yemeğimi yaptım,pankartımı hazırlamaya koyuldum....
Kahvaltı ettim,sokağımdaki kedilerin de yemeği hazır.....
E ben de hazırım.................
Ne pahasına derseniz...bir gün öncesi Tonton'un evini temizledim,yemeklerini yapıp onları doyurdum; yani bugün özgürüm,yep yep yep.................
İlk durak Alsancak...Süvarilerin şehre ilk girdikleri yerlerden biri.Buharlı tren,gar,tatlı bir sessizlik.
DDY Müzesi ve güzel bir Kilise.............

Konak yönüne yürüyüşe geçmişken Motorlu gruba rasladım,beni kırmadılar,fotoğrafımı da çektiler,sonra da korteje katılmak için yola çıktılar:)))))

Bayram Kordon'da Faytonlarımızla çok hoş olmuş,ama atların hepsi sarışın:)))
Genci yaşlısı gelebilen gelmiş,sabah töreni dağılmış ama çeşitli noktalarda devam ediyor kutlamalar...
Kocaoğlu da konuşmasında İzmir'lilere SUSKUN kalarak protesto önerisinde bulundu.....



Cumhuriyet Meydanı (he he hükümet çelengi bile var!)
Adını değiştirseler de bizim Efes Otelimiz...... 
Pasaport........Kıyılarda denizin keyfini çıkaranlar,Tarihi PTT Binamız....
Askeri bir bot????
İşte iki tane Cumhuriyet kadını daha,keyifleri bol,özgürlükleri daim olsun:))))

Vilayet Binası
Bu arada fırsat bu fırsat sizlere İzmir'i şöyle bir tanıtayım:)))))
Türbanlılara aldırmayın,herkes törende olunca yalnız kalmışlar,babaları,abileri görmesin:))))

Konak'a doğru yürüyüşüm devam ediyor,dikkatinizi çekerim,Alsancak Garından Konak ..
Gruplaşmalar,tatlı aileler..........Sarışın atlar!!!!

Yolumun üzerinde Konak-Pier, asma köprü , insanlar Kordonboyu çeşitli yerlerde yapılan Bayram için sürekli yer değiştiriyor,hepsine katılıyor.....
Gençlik Grupları..........

Polisler:)))))))))))))
Belediye binası ve işte Konak....Hükümet Binamız....
İlk Kurşun Anıtı gazetecilerden görünmüyor:(((((
Saat Kulesi,Minik Camimiz.........

Kimse kırmıyor beni herkes poz veriyor:)))
Bu arada en çok dikkatimi çeken benden başka kimsede PANKART yoktu???
Pekçok kişi pankart için benim resmimi çekti,Neden akıl etmemişler ki?????????

Yorgunluk öğleden sonra kendini belli ediyor.....

Gölgeliklere çekilirken insanlar ben de Basmane'ye doğru yola çıkıyorum..
Niyetim yıllardır gitmediğim Fuar'ı görmek,gerçi eski Fuar yok artık ama merak işte....

Basmane Kapısından Fuar'a giriş Polis tarafından mıncıklanarak oluyor....
Behçet Uz Fuar'ın kurucusu:))))
Fuarda stand açmış çok tatlı bir aileden Şirince Yaban Mersini şarabı aldım:))
Sanırım doğum günümde açabilirim:)))
Bilgili ve çok kibar delikanlı ,annesi,erkek kardeşi,hepsine kolay gelsin:))


Göl Gazinosundan eser yok ama Kuğular gezintide...
Gerçekten Kültür ve Sanat yok....homini gırtlak panayırı olmuş....
Meşhur Kadınlı Havuzumuz:))))))))))

Eskiden bu yolda Oyuncak Tren vardı ,binerdik......Evlendirme Dairesi...nikah var yine..
Dağcılar da gelmiş.....
En iyisi siz Fuar'ı ÖZDİL'den dinleyin......

Lozan Kapısından çıkıp Lozan Pastanesi yanında bir karın doyurmak gerek,
Atatürk Lisesi,tarihi binasıyla pek vakur...Ayaklarım isyanda artık.............
Kocamaaaan bir tost ile püfür püfür bir köşede keyif yapalım:))))
Hemen ayağımın dibine bir kedi yattı yine....Neden tüm kedi ve köpekleri çekiyorum kendime????

Montrö Kapısına yürüyorum....Kendime vitrinde bakarken artık takatım kalmadığını düşünüyorum:))
Yolumun üzerinde eski İtfaiye Binası var,şimdi Piriştina Kent Müzesi......
Hilton'umuz ...................... 
Ve artık eve dönmeliyim,Metro ile yolculuğuma son veriyorum.....
Nice Bayramlara:::)))))))))))))))

Hiç yorum yok :