Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

5.09.2012

Alaturkadan Uzaklaşmak

Zaman zaman alaturkalıktan uzaklaşmak ve medeniyet koklamak ister gönlüm.Öyle zamanlarda metroya atlar giderim İkea'ya .Günboyu gezer,sakinliği,huzuru içime çeker,yemeğimi yer,dolaşırım.Tasarımlar beni büyüler,kafamda yeni alınacaklar listesi oluşur,ama ufak-tefek:))Araba olmayınca taşınamayacak boyutta hiçbir ürünü alamıyorum malesef.
Adaya gitmeden önce de (Ağustos) öylesi bir kaçamak yaptım:))
Ah atlıkarınca,binmeyeli ne uzun zaman geçtiiiiiiiiiiiiiii...... 

Foto:rhr 
Hafta arası tam bana göre,sakin,gezilesi Bornova Forum.........

Buzlu Karadut.......hava çok sıcak,pek de iyi ve sağlıklı bir içecek.....
İşte....İsveç topraklarına ayak basmanın anlamı bu kadar benim için:)))))))

Hiç yorum yok :