Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

10.07.2012

Sıcaaaaaaaakkkkkk!!!!

Şu an eve döndüm ,günlerdir ev taşıma,elektrik su açtırma,tamirat yaptırma telaşları hep sokaklar,hep sıcaklar.Balkonda gölgede 36 derece şu anda,soğuk bi duştan sonra klimanın da soğutmadığını farkettim ve 2 derece daha indirdim,nafile.Sokakta ardından pazar arabasını sürükleyen bi ben vardım; inanın araba bile geçmiyor.....Git 3 merdiven çık;merdiven taşı,koş in ,buraya dön 2 merdiven çık;koş mutfak aspiratörünü taşı,3 kat çıkar,neymiş getirmezlermiş.. koş yapı market,servisin içi 35 deg.,koş eve kiracı adaylarını karşıla.....Bu gidişle taşınmamı ertelemek durumundayım çünkü klima olmadan 2 gün geçmez.
Koştururken halim bu; 

Gördüğüm tüm kedilerdeki pozisyon da bu....
İzmir bu hafta:37,38,39,40 derece...............

Hiç yorum yok :