Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

11.07.2012

İki Taşın Arasında...Mobilya..

Bloguma zaman ayıramadım diyenler utansın:))Ev taşırken bile yayına devam:))Sabah bi koşu aspiratörü taktırdım ama aceleden boruyu evde unuttuğumdan servis elemanlarını beklettim yine:))

Kilo vermede son durum::::: 59,9 kg.....
Yani bugün güzel bir İzmir Boyozu haketmiş bulunmaktayım:))
Foto:rhr

Yanına hafif bir piliç fırın ve olmazsa olmazım yoğurt:)))Mmmmmm......

Bunlar da benim yaptığım mobilyalar:)))))
Bir dresuar ve bir sehpa,Dresuar tümüyle benim el emeğim,sehpa İkea'dan alınıp boyandı ve eskitme yapıldı.Dresuar: 3 adet rafla geri dönüşüm projesi oluştu,ara bölmesinde Koçtaş'dan aldığım ince esnek kaplama ağaçlardan yararlandım(ön ayna)...Ortaya da eski bir tahta buldum.Demir Köşebentler yardımıyla çok da sağlam oldu.Minik bir vidalama matkabı ile açtığım deliklere vidaladım.....Sehpa:  üzerinde kalıp deseni gelişigüzel kullandım,en son Mat Su Bazlı Cila 3 kat sürdüm....

Hiç yorum yok :