Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

23.06.2012

Eve Dönüş

Akşam saatlerinde eve girdim....35 dereceyi gösteriyor duvardaki termometre!!!!
Yolda hava sıcaklığı ve kirliliği şok yarattı; iki haftadır açık havada yaşamak ve uyumak harikaydı;yıldızların altında uyudum,yemek yedim.........
Ev berbat kokmuş sıcaktan,dolabı açtım...ooooo peynir,yağ ne varsa atıldı hemen......
Çeşmeyi açtım ...çamur akıyor...nerede Ada'nın ipek gibi soğuk suyu,krem bile kullanmanıza gerek yok orada..
Yola koyuldum..anneye!! Egzos offfffff!Kurtarın beni bu şehirden:((
Pasifik 







Klimayı açtım,hala 34 derece içerisi...............soğutmuyor..
Klima bozuuuk......uyku yok!!!!!!!İçerisi hala 33 derece,saat:01:39 he he he he......

Hiç yorum yok :