Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

17.10.2010

Dikiş kutusu..

Dikiş kutusu için mukavva,kumaş yapıştırıcı,artık kumaşlar(pamuklu tercih),kurdela artıkları yeterli.Mukavvaları belli ölçülerde kesip bazı yerlerde silikon dolgu takviyesi ile kumaşı kapladım.Kumaş yapıştırıcıyı ince tabaka halinde sürdüm çünkü çabuk kuruyor ve kalınlık yapabiliyor.İki kutuyu içiçe yapıştırdım ve süsledim (üzerine nakış da işlenebilir)Bu hoş objeyi Carol Duvall'ın programında görüp uyguladım..
Ölçüler:  A-->7,5 cmX6 cm. ebatlarında 4 adet;
                B-->6 cm.X6 cm.  ebatlarında  1 adet;
                C-->6 cm.X3,5 cm.ebatlarında 4 adet;
                D-->3,5 cm.X3,5 cm.ebatlarında 1 adet;
                E--> 10 cmX10 cm. ebatlarında 1 adet
ince mukavva kesilecek.


Foto:rhr
A-->dış kutu, B-->dış kutu tabanı, C-->iç kutu, D-->iç kutu tabanı,
E-->kapak( kapağın kenarlarından içe doğru 1.5 cm.kıvrılacak.......
(tv alıntı)

Hiç yorum yok :