Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

16.10.2010

Broş

Broş eskiden değerli taşlardan yapılan bir aksesuardı. Son yıllarda yeni bir akımla farklı malzeme kullanılarak çok değişik tasarımlar yapılıyor ve beğeniliyor. Hem zevkli hem de sınırsız tasarım olanakları sunan bir uğraş..Ben de buradaki çeşitli broş modellerinden etkilenerek kendi broşlarımı yaptım , hatta bazılarını hediye ettim.. Kimi broşu yoyo tekniği ile kimini de tığ örgüsü ile yaptım. Organza kumaştan olanlar, kenarlarını yakma tekniği ile yaptıklarım;bir başka güzeller çünkü renkler uçuşuyor..

                        
                                                        Eski triko giysilerimizden yararlandım,akıllıca ve  işlemesi kolay.Üzerini  nakış ipliği ile rasgele işleyerek güzel çok çeşitli tasarımlar oluşturdum.....Eğer organzadan minik yoyolar yaparsam, altına tutturduğum saç tokaları çok hoş olur diye düşündüm..Bu arada malzeme sıkıntısı hiç çekmedim çünkü keçe ve elbette ki düğme olağanüstü iyi malzemeler..
Organza,felt,trico,fabric,button,bead,etc
Foto:rhr

Hiç yorum yok :