Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

24.12.2013

summer wine


Çilekler, kirazlar ve baharda bir meleğin öpücüğü
Benim yaz şarabım işte bunlardan oluşur
Şıngırdayan gümüş mahmuzlarla kasabaya yürüdüm
Sadece birkaçına söylediğim bir şarkı...
Gümüş mahmuzlarımı gördü ve "biraz zaman geçirelim
ve sana yaz şarabı vereceğim" dedi
Ooo-oo yaz şarabı...
Gümüş mahmuzlarını çıkar ve zaman geçirmeme yardım et
Ve sana yaz şarabı vereceğim
Gözlerim ağırlaştı ve dudaklarım konuşamadı
Ayağa kalkmaya çalıştım ama ayaklarımı bulamadım
Beni alışılmadık bir dizeyle rahatlattı
Ve sonra bana daha fazla yaz şarabı verdi
Uyandığımda güneş gözlerimde parlıyordu
Gümüş mahmuzlarım gitmişti, başım iki misli gibiydi
Gümüş mahmuzlarımı, bir dolarımı ve 10 centimi aldı
Ve beni daha fazla yaz şarabı için kıvranırken bıraktı...
~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 yorum :

ismail dedi ki...

ah özgürkadın..gençliğimizin unuttuğum o harika şarkılarını sunmuşsun .. çok güzel ya, harika .. bu şarkıyı sözleriyle birlikte alıyorum, saklamak isterim ben de, çok teşekkürler ,
--sevgiler

ozgrkdn dedi ki...

keyifler olsun ))-sevgiyle))