Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

15.10.2012

Mutfak

Dünkü nakışı bitirip iki kat kumaş(ince pamuklu) arasına yine ince bir elyaf katarak diktim ve kenarına orlon ile tığ işi yaparak tamamladım.Kuş zincir işi,kanadı bir parça keçenin aplike edilmesiyle yapıldı..
Foto:rhr

Bu arada 3 tane de Tutaç yaparak öğleden sonra dünürümde aldım soluğu:)
Hatta ÇİÇEK'lerinin fotoğraflarını da Face'de bulabilirsiniz.
Neyse; tutaçların arkaları kumaş ya da keçeyle özenle kaplandı ki, güzel ellerim yanmasın:)Orlon kullandım.....

Ev sahibim ağır CEZA hakimi ,evi tertemiz yeni tadilatlı teslim etti ve eğer duvara bir ÇİVİ çakarsam beni duvara MIHLAYACAK...O sebeple herşeyi bulduğum ÇIKINTILARA asıyor ya da yerlere bırakıyorum.....!







Foto:rhr

3 yorum :

Adsız dedi ki...

Ι uѕed to be able to find gooԁ іnformatіon frοm уour articles.


My blog post Learn More

Adsız dedi ki...

Hellο therе, ӏ found youг blog by way of Google at thе same time as ѕearching for
а similаr topic, your web site got here uρ, it seems to be good.
I have bookmarked it in my gоogle bооkmarks.


Hi there, just become aware of yοur blog thru Google, anԁ founԁ that
іt is really infoгmative. I'm gonna be careful for brussels. I'll be grаteful shoulԁ you сontinue thіs in future.
Ϻany people will probably be benefited out οf уouг ωriting.
Chеers!

my website :: having hemorrhoids

Adsız dedi ki...

Τhis is a topic whiсh is close to my hеart.

.. Many thanks! Wherе aгe your contаct dеtaіls though?


my web blog: social media sites