Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

27.08.2012

ADA-Görev

Ada'ya bu gelişim hem çocukların tatili için hem de kısa bir mola  için...
Canlar haftaya geliyorlar,ben yine 1 gün görebileceğim herhalde ama olsun tatil yapacaklar hiç değilse:)

Bahçede arılar özellikle koyungözü çiçeklerini pek seviyor...

Sabah 10:00'a kadar bahçedeki çimlerde kırağı oluyor.Sabah akşam çok soğuk.. 
Tema için tüm yaz aylarında ailece kiraz,şeftali,kayısı çekirdeklerini biriktirdik.Ben şehirdışına çıkan tek üye olarak doğaya ekme işiyle görevlendirildim.Boş alanlara çekirdekleri ışınladım:)Bu arada çekirdekleri yanlışlıkla yutan aile bireyleri cezalandırıldı.:))) 
Sevgili çınar iyice yaşlandı artık,her sene sevgiyle bakıyoruz ama... 
Kestirme:)))) 
Öğle yemeğim:))Porsiyonlar küçük tabakta ama bol ayran,sebze:))) 
İki gün çok çalıştım; hafta sonuna kadar yemek,börek işini bitireceğim. 
Alışveriş bitti...Ama yer kalmadıııııı!!!!!

Hiç yorum yok :