Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

11.06.2012

Ozgrkdn Lokum

Bugün ellerimle diktiğim çiçeklerim açtı,kedi tırnağı ve adsız!!
Hemen denize.........

Yolboyu karadut ve kayısı yedim,burada ağaçlar dolu dolu......
Suya bakar mısınız,nasıl karşı konulur:)))
Hemencik 200 kulaç....
Doyamadık..ikinci giriş ..bi 200 kulaç daha....
Farkına varmadan fazla yanmışım,eve dönüş erken bugün,marangoz gelecek....
MNG kargo adresimi sordu...hayırdır!!!!Gelsinler bakalım.
Geçen ay kızıma dolma sarıp kargoya vermiştim,adrese teslim.Evde beklemesini söyleyip akşama kadar oyalamışlar dağıtımda deyip.Doğrusu şubeden hiç çıkmamış paket..Oysa kızımın evinin bir alt sokağı ,gider alırdı.Neyse akşam olunca da getirmeyeceklerini söyleyip,isterseniz gelin alın deyince damadım gidip almış.E haliyle ben de şikayette bulundum.Şimdi de genel müdürlükten bana özel paket varmış efendim,bekliyoruz:))
:)))))))))))))
Her şekilde gülebilirsiniz; ister yatarak,ister banyoda.....
Gele gele 100 gr güllü lokum geldi....Ve ben Diyetteyim............
İkram ettim site komşularıma "şikayet lokumu "diye.....
Hayalimdeki bu değildi elbet...n'apalım:))))))))))

Hiç yorum yok :