Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

1.02.2012

Denemeler

Tam da sevgili mevsimi(!)nde birkaç deneme( çeşitli kaynaklardan) yapayım istedim...
Tel Kıvırma aleti de yarattım bu arada:))))))))
İşte bir TANESİ kitaplarıma bir kelebek gibi konuverdi...ATAŞ ve KALP.li (giysi vs üstüne yapıştırmalık.)
Foto:rhr

Annemin ENSTİTÜ yıllarından kalma PUNCH iğnesi ve bugün kullandığımız modeli....
Punch kalp.....
GÜZELLİK bana ilham kaynağı oldu.Birkaç senedir bir köşede duran KALEM SETini kendimce süsledim.Bi daha mı?aman !!!! tel bardak pek zor oldu......3 günümü aldı....

Üzerini yo-yo'larla süsledim...
İçlerini keçe ile astarladım........
Foto:rhr

Bir ara tv.de gördüğüm TEL kıvırma aletini kendim yaptım.:)))!!!!...
Bir adet ince örgü ŞİŞ'i ve Yapı Marketten bulduğum bir ZIMBIRTI işimi gördü..
Kalp şeklini verdiğim helezon tele keçe dikerek bir kolye ucu ya da anahtarlık oluşturdum.....
Foto:rhr
Yine bir DÜĞME ile kendime YÜZÜK yaptım:))))
Arada bir de Pufidik CUPcake yapmadan da duramadım.... 
Foto:rhr
Bu işlerin arasında kapıma da SEVGİLİ GÜNÜ için mini bir SÜS hazırladım;
gerçi biraz daha üzerinde çalışmak gerek diye düşünüyorum:))
Kütüphanede KALBİM yerini aldı bile:)) 
Foto:rhr

Hiç yorum yok :