Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

6.10.2011

Sonbahar ve Doğum günü-m

Merhaba...Bugün doğum günüm; beni mutlu etmenin yollarını aramalı ve yenilenmeliyim:)3 yaşlı insandan sorumlu;onların yaşamını kolaylaştıran,inatlarına ve kaprislerine yenik düşen,iç ve dış işlerine koşan tek kişi olarak (kelaynak ailesi-ellerindeki tek eleman benim)  güzelim Eylül ayını kaçırmış olmanın hüznüyle yazıyorum.
Tam 40 gün boyunca tadilat,temizlik,iş,misafir derken hep başkaları için çalışıp koşuşmuşum; bugünü kendime ayırmak da kolay olmadı (sabah saatlerini kaptırdım da!)..Sonuçta sevgili dünürüm ve kızım için yaptığım kışlık aksesuarları epeydir ihmal ettiğim bloguma koymak ve nasıl ördüğümü anlatmak bana iyi gelir diye düşündüm.
Foto:rhr
Hello! Today is my birthday:)Should I look for ways to make be happy..

I was responsible for the 3 elderly people.(We are living at three home!!)
Cleaning ,renovation,quests,works......
I miss nice September month:((
It was not easy for myself today and finally I can writing my blog:))
Ah!!! Freedom:))
These are for my daughter and my law in son's mother:)))

Pembe Pufidik Bere:::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pink puff beret
Foto:rhr
Tığ:2,5 Hook....Viz.n ip 
-10'lu sihirli halka -magic hoop 10 sc
-11 fıstık..yarım trabzanlı 2'li fıstıklar-11 hdc but twice
-1 tek 1 çift devam et- 17 fıstık
-her artırma ikili fıstık arasından olacak
-23 fıstık
-29 fıstık
-35 fıstık
-41 fıstık
-47 fıstık
-53 fıstık
(Genç kızlar için 49 fıstık yeterli-for teenager-)
-14 sıra-row- sonra yarım trbz.lı -hdc- 1 sıra-row edge-kenar yap....

Pembe Eldiven::::::::::::::::::::::::
Pink gloves
Foto:rhr 
Şiş:3,5 Rek.r ip  knitting
-60 ilmek -stitch-atılır
-24 ilmek saç örgü,36 ilmek 1x1 lastik örgü
-50 sıra-row-ör,finger space
parmak boşluğu bırakmayı unutma
ve
lastik örgüyü kesip kapatırken ikişer ilmek alarak kes..
Saç örgü:6+6+6
Uç kısmına süs çiçek:
10'lu sihirli halka-magic hoop-
6 taç yaprak-petal-
Aynı yuvaya 2 znc-chn-,2 tane 2'li trbz-dc-,
Yandaki yuvaya 2 znc.li-chn-inerek 1 sıkiğne-sc-........

Krem Pufidik Bere:::::::::::::::::::
Cream Puff Beret
Foto:rhr

Fıstık motifi ile 10'lu sihirli halka ile toplam 52 fıstık çevre ölçüsü ile yapılır.
Tığ:2,5 -hook- Rek.r ip
15 sıra-row- sonra sıkiğne ile-sc- 2,5cm.genişliğinde kenar yapılır.-edge-
Son iki sırada artırma yapılırsa daha hoş durur...
Fiyonk:-bow-
çift kat düz örgü tekniği ile yaptım.
20 ilmek şişe attım ve 1 ilmek düz örüp 1 ilmek örmeden ters olarak şişe alarak devam ettim.10 cm ördükten sonra ortasına küçük bir parça örerek boğum yaptım.....

Yeşil Midye Bere::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Green Shell Beret
foto:rhr
Tığ: 4,5 -hook- Viz.n ip
-Sihirli halka içine 18 adet 3'lü trbz.-dc3
-Çift batarak 2'li trbz-dc2
-12 adet midye motifi-12 shell-
(2 tane aynı yuvaya 2'li trbz,1 znc,-chn-2 tane 2'li trbz)
1 yuva atla-skip-tekrar 4'lü grup yap-reply 4's group-
-sonraki sırada ortadaki boş znc.ilmeğe (3 tane 2'li trbz,1 znc,3 tane 2'li trbz)
-5 tane 2'li trbz.na dek yaptım,yani 5 adet 2'li trbz,1 znc,5 adet 2'li trbz......

Mavi Ressam Bere:::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Blue Beret
foto:rhr
Bu bere genç kızlar için daha küçük tasarlandı.
Bu ise biz teyzeler için daha geniş:)))..161 ilmek-stitch-

Tığ:4,5 -hook- Viz.n ip
-10'lu ve yarım trbz.lı-hdc- sihirli halka-magic h.-
-Her yuvaya çift batarak ör-twice-
-1 tek 1 çift
-17 sıra-row- boyunca her sırada 9 artır.(artırmalar ikili trbz.ların arasında yapılacak,yani 10 dilimli)

-155 ilmek-stitch- kalana dek devam ettim ve 2 sıra-row-1 kesip 1 ördüm..
-1 cut 1 knit-
4-5 sıra -row-daha yarım trbz.-hdc-ile örerek bitirdim.......finish:))

Kırmızı Siperlikli Bere::::::::::::::::::::::::::::::
Red Beret
Foto:rhr

Tığ:2,5 -hook- Viz.n ip
-10'lu sihirli halka-hdc-yarım trbz...
-Çift batarak devam et
-1 tek 1 çift devam et..
-Çap:16,5 cm. olunca düz olarak aşağı doğru ör...102 ilmek-stitch-
-21 sıra-row- ör -knit-
-Siperlik için 50 ilmek üstten üstten alarak yarım trbz. ör ve sıra dönüşlerini punto gambero yaparak arzu edilen genişlikte yap....-back punto-
(punto gambero: tersine gidilen yarım sıkiğne)
-İki kenardan birer ilmek eksilterek siperlik formunu ver.....:))))
İsteğe göre bu siperlik artırmalarla yukarı kalkık yapılabilir......

Kırmızı Patik:::::::::::::::::::::::::::::::::::
Red Booties
Foto:rhr
Tığ:2,5 -hook-Viz.n ip
-7 znc-chn-
-İki yanından 2'şer artırma ile 34 ilmeğe -stitch-çıkılır-sıkiğne-sc-
-20 sıra-row- düz örülür
-Üstte-front- 8 ilmek-stitch- bırakılarak altta 26 ilmek örülmeye devam edilir.
-25 sıra-row- örüldükten sonra topuk için 4-5 sıra işin tam ortasından 1'er ilmek kesilir.
-Arka dikilerek kapatılır ve bilek için kenar örülür.
Arzu edilirse üzerine çiçek veya nakış yapabilirsiniz...:))  

Çiçekli Bere::::::::::::::::::::::::::::::::
Flower Beret
Foto:rhr
-Aynen fıstıklı bereler gibi ördüm ve üzerine Aminaath çiçekle süsledim,tabii kendimce biraz yorum katarak.)

Hiç yorum yok :