Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

17.05.2011

Bluz

Hava çok sıcak...hot!!! Hemen bir orlon bluz örmeli..

Fot:rhr

5.no.lu şiş ile Dört Mevsim kullandım.
Arka: Back: 30 cm.Lastik Örgü yaptım.
Her sırada keserek 22 ilmeğe dek düşürdüm.
Bir kerede 10 ilmeğe düşürerek sırt kısımda (kendi ölçüme göre) lastik örgü ile tamamladım.

Arka..Back

Ön: Front: 30 cm.lastik örgü yaptım.
Örgünün ortasında 3 ilmek kestim.Sağ ve solda,her iki yandan 2 ilmekte bir keserek 6 ilmek kalıncaya dek devam ettim.
Ön...Front

Lastik örgüyle askıları yaptım,arkadan diğer parça ile birleştirdim.
38-40 Beden için çok uygun ama 42 de olabilir:)
Diğer bir eşini de Saten iple Düz örgüyle ördüm:
Foto:rhr

Hiç yorum yok :