Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

25.04.2011

Pembe Bluz

Yaz geliyor,pamuklu iple ördüğüm bu bluz 40 bedene uygun ölçülerde .Prl.ta ip ve 2,5 no.tığ ile ördüm.Kafes ve dolgu işi.Hook:2,5  Size:40 Cotton yard.
Ön..Front 
Foto:rhr
Beden çepeçevre alttan başlanıp kafes örgüsü ile örülüyor.Ben 200 zincirle başladım ve toplam 66 kafes yaptım. 200 chain...

66 kafes örnek 6 sıra ördüm,her kafes 2 zincir ve 2'li trabzandan oluşuyor.
2 chain & 1 dc
Sonra örneğe başladım.....
Örnek 4 adetten ibaret,tek örnek aşağıda:
1- 1 dolgu,1 sıkiğne,1 dolgu
2- 1 dolgu,3 zincir,1 trabzan,3 zincir,1 dolgu
3- 1 dolgu,4 zincir,3 sıkiğne,4 zincir,1 dolgu
4- 1 dolgu,5 zincir,5 sıkiğne,5 zincir,1 dolgu
5- 1 dolgu,1 boş,1 dolgu,4 zincir,3 sıkiğne,4 zincir,1 dolgu,1 boş,1 dolgu

Ön..Front:33 kafes
Göğüste orta kesmelerde 1 ilmek sabit bırakıp iki yandaki ilmekleri kestim ve kol altı bolluğunu yok etmek için dönüşleri sıkiğne yaptım.

Dolgular 3'lü ve kutucukların sonunda ve başında ilmek üzerine direk şeklinde.
Hepsi toplamda 4'lü dolgu görünmeli....

Göğüs ve askılar trabzan..Askı:32 sıra trabzan...
Foto:rhr
Etek ucuna süsleme yaptım.......

Hiç yorum yok :