Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

28.11.2010

Altıgen Top

Bir oyuncak top yapabilmek için BURADA  gördüğüm motifi çözümleyip fotoğrafladım.

(int.alıntı)
Kumaşla yapılan altıgeni BURADA  Arlette yapmış.
Foto:rhr
Rk.r ip ve 2,5 no.tığ ile ördüm. Sihirli halkaya mavi ip ile 6 defa (2 adet 2'li trbz , 1znc,...)

Sarı ip ile 1 znc.lik boşluğa 6 defa (2 adet 2'li trbz, 1 znc,2 adet 2'li trbz) yaptım..(işin arkasında)

Kırmızı ip ile 1 znc.lik boşluğa 6 defa(8 adet 2'li trbz ve sonraki boşluğa bir adet 2'li trbz) yaptım..(işin önünde)

Beyaz ip ile bir kenara 9 ilmek olmak üzere çepeçevre sıkiğne yaptım.(işin arkasında)
Pembe ip ile yine kenarlara,8 sıkiğne ,9.uncuda aynı yuvaya 2 sıkiğne,....devam ederek tamamladım.(işin önünde).

                                                         Foto:rhr

Hiç yorum yok :