Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

25.10.2010

Patik..

Kış geldi,ayaklar üşüdü...Hemen renk renk önce içimizi sonra da ayaklarımızı ısıtan patik cümbüşü başlasın....
4,5 no tığ ve Nk.len yün,sıkiğne
10 ilmekli sihirli halka ile başladım.Her yuvaya çift batarak 16 ilmeğe çıkarttım. Sonraki sırada 2 ilmekte bir artırarak 24 ilmek elde ettim.Ve 3.sırada 3 ilmek artırarak 27 ilmek...
Bu şekilde 22(25) sıra ördükten sonra (ek yeri tabana gelecek şekilde) üst kısımda 7 ilmek bırakarak kalan 20 ilmeği 20 sıra sıkiğne örmeye devam ettim.Kapatıp topuk arkasını diktikten sonra bilek kısmına 50 ilmek 9 sıra sıkiğne örerek bitirdim(3 no tığ ile)...
Koncuna bi boncuk iliştirip ön kısmına arzu edilirse süsleme yapılır.
Foto:rhr
Foto:rhr

Hiç yorum yok :