Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

9.09.2010

İğnedenlik


Yine int.den esinlendiğim ve hemen her blogda karşıma çıkan iğnedenlikler çok hoş hediyelikler.
-12'lik sihirli halka(2'li trbz.) yaptım.
-Her yuvaya çift trbz.                          
-1 tek 1 çift trbz.                                 
-1 sıra düz trbz.                                  
      -1 sıra sıkiğne                                          
-2 sıkiğne,1 kestim                            
    -1 sıkiğne,1 kestim                               
-1 sıra sıkiğne yaptım                       
-Her ilmekte kestim                         
-Büzerek kapattım                           
                         -5'e bölerek iğne iplikle sıkıca diktim 
                            Foto:rhr    (int.alıntı)

Hiç yorum yok :