Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

29.06.2010

Kadifeler..

Sevgili dünürümün elleriyle diktiği kandil kadifeler, top top şirinlikleri,cıvıltı sarılarıyla gözlerimizi okşuyor.
Tığ ile ördüğüm uyduruk çiçekler ve kadife kardeşliği..

3 no.tığ ile; 5 znc halka yaptım,içine 14 sıkiğne...3 sıra örüp, 18 sıkiğneye artırdım...1 sıra daha örüp arada bir yuva atlayarak 3 znc.den oluşan yuvalar yaptım..
.İçlerine 1 sıkiğne,2 yarım trbz,2 ikili trbz,2 yarım trbz,1 sıkiğne ile taç yapraklar yaptım...Çanak yaprak : 5 znc.le yaptım; üzerine 3 adet yarım trbz, yine 5 znc..şeklinde devam ederek, 4-5 adet çanak yaprak yaptıktan sonra halka şeklinde birleştirdim....
Tahta çöp şişlere yeşil yün ipi sarıp,ucunu silikonlayıp--şu çiçekçilerde bulunan-- sarı taneciklere buladım...
.Taç ve çanak yaprakların ortasından geçirip silikonladım...
Foto:rhr

Hiç yorum yok :