Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

25.03.2010

Toprak ve akrilik boya..

Yol kenarlarında satılan toprak kaplar, duraklayıp şöyle bir dokunma isteği uyandırır.Sade görünümleriyle sıra sıra kümelenmiş çeşitli boy ve biçimdeki bu doğal ürünler,hemen oracıkta hayal gücünüzü harekete geçirip dürtükler:) Boyamak,yapıştırmak,belki de üzerine birşeyler çizmek.İşte onlardan birkaçı..Bir tanesi kabaca astar boya ile boyadım ve üzerine sıcak silikonla kalın halat ve cam boncuk yapıştırdım. Ve en son olarak da eskitme havası verebilmek için süngerle farklı bir renkte boya ile tamponlama yaptım.Arzu edilirse sprey cila atılabilir.Diğeri yine pekçok yerde karşımıza çıkan saksı altı olarak da kullanılan küçük toprak tabaklar.


Bir desen çalışması yaptım ve boyayıp cilaladım...Çok amaçlı kullanım için ideal.........


Foto:rhr

1 yorum :

Adsız dedi ki...

Hepside harika olmuş elinize sağlık