Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

21.01.2017

özgür kadın

Ben hala özgürkadınım ve öyle de kalacağım.
2009 yılının sonlarında açtığım bu blog, neredeyse tüm hayatımı, kişiliğimi,etkinliklerimi,sosyal hayatımı,özel hayatımı kısaca ben'i anlatır.
Ve asla yaşadığım hiç bir an'ı , hiç bir kimseyi gizleme ihtiyacı duymadım,duymuyorum.
Fotoğrafları, sayfaları silmek yok etmek , yazıları şiirleri sancıları bir tuşa basarak geri dönüşüm kutusuna yollamak , ancak ahmak kafaların yapacağı bir eylemdir.
Yaşanan her an'ın taşıdığı güzellik ve yaşanan her acı'nın getirdiği deneyimle yürümeye devam edebilirim..
Ve bugün bazı ahmak kafalar ; mal bulmuş mağribi gibi, tüm Dünyaya açık bu blogdan alıntı yaparak kişiliğimi karalama hezeyanına kapılmışlar.
57 yaşında bir kadın olarak çok ama çok mütevazi bir geçmişe sahip olmakla hayatta neleri ıskaladığımın pişmanlığını yaşarken,, baĞzı sersem kafalar var olanı da ÇoK görüyorlar....
Yaşamımın 28 yılını verdiğim aile sorumluluklarından sıyrıldığım kısacık 5 yılda başarılı işler yaptığım gibi , kaçırdığım yaşamı ucundan yakalama şansına eriştim..
Benim adım Ruhsar,,ben Özgür Kadınım,, öyle de kalacağım,,
Ruhu da özgür bir kadınım,, OlaMadığınız kadar...o yüzdendir saldırmanız....

1 yorum :

ismail dedi ki...

merhaba sevgili Ruhsar... memleketimizde m2 ye 50 kişi düşen cehaletin içinde, senin gibi özgür ruhuyla sıyrılıp ayakta kalma mücadelesi veren aydın insanların olması her şeye rağmen umut verici. Ruhu ve düşünceleri senin gibi güzel insanların çoğunlukta olduğu bir ülke düşlüyorum...