Söz

Hobi,Elişleri,Gezi,Doğa,Yaşam,Sanat
Hobby,Handmade,Travel,Nature,Life,Art

HAYATIN CEPLERİNİ BİR SİLKELEYİN HELE,
NELER DÜŞECEĞİNİ BİLEMEZSİNİZ !

31.05.2013

Faşizm

CİNAYET....
Kızım ve damadımdan son durum
bugün öğlen taksim'deki oturma eylemindeydim. şu an eve geldim, iyiyim. ama lütfen herkese anlatın. bizi dağıtmaya değil öldürmeye çalıştılar. tomalar gaz ve su sıkmaya başladığında murat'la beraber otobüs duraklarına doğru koştuk. hesabımıza göre biraz koştuktan sonra gazdan kurtulacaktık. ama polis kaçış yönümüzden bir kere daha gaz attı ve çıkış yolumuz kalmadı. tekrar söylüyorum AMAÇLARI BİZİ DAĞITMAK DEĞİL ORADA SIKIŞTIRIP ÖLDÜRMEKTİ.
kısa süre içinde nefesim tıkandı, kusmaya başladım ve daha fazla koşamadım. daha kötüsü kaçış yönümüzün kapandığını görünce umudumu kaybettim. murat çantadan su çıkarıp yüzümü yıkarken direnişçilerden bir kız gelip yüzüme ve ağzıma talcidli su sıktı. o sırada şansımıza rüzgar döndü ve biz bir basın aracının arkasında biraz soluklanabildik. küçük bir grupla beraber gümüşsuyu yönüne kaçtık. sakinleşmeye çalışırken toma tekrar gazla üzerimize geldi ve arka sokaklara sığınmak zorunda kaldık. orada biraz su içecekken çevik kuvvetin bu kez coplarla üzerimize geldiğini fark ettik ve tekrar kaçmaya başladık. ara sokaklardan divan otel civarına çıkana kadar da sakinleşemedik. ben bugün cop yemedim, ama tarlabaşı altgeçitte suratı copla paramparça edilmiş bir genç gördük.
lütfen bugün bir şekilde taksim'e gidin! tekrar söylüyorum devlet, başbakanın emri ve polis yoluyla HEPİMİZİ ÖLDÜRMEYE ÇALIŞTI!! LÜTFEN TAKSİM'E GİDİN!..................................................................


2 yorum :

Maria dedi ki...

I saw in our newspaper, a report on this. Stay safe won't you.

ozgrkdn dedi ki...

Thank you Maria ..